Наші співробітники – це найважливіший актив компанії. Не задумуючись, вони виконують найважливішу місію – створюють імідж Сім23. Саме із вашою допомогою ми стрімко розвиваємось та розширюємо свої горизонти. Кожен співробітник – це цінний елемент екосистеми нашої компанії. Ми прагнемо, щоб всі працівники почували себе комфортно та знали, що ми підтримуємо прагнення розвиватись та надаємо можливість кар’єрного росту.

Енергійні, перспективні, молоді та харизматичні – саме такий персонал у наших магазинах, вони стали своєрідним брендом нашої мережі для відвідувачів. Адже до нас повертаються не лише через смачні хот-доги, а й через позитивних та привітних касирів. Від касира-продавця до керуючого магазином – цей шлях може пройти кожен, і команда Сім23 буде підтримкою для тебе. Тут ти набудеш основні та базові знання в сфері торгівлі, навчишся бути командним гравцем та отримаєш безцінний досвід роботи в рітейлі.

Касири-продавці – це душа нашої компанії. Вони не лише готують смачні хот-доги, але й створюють приємну атмосферу, що заставляє наших клієнтів повертатись до нас знову. З самого початку ми починаємо виховувати в наших касирах майбутніх керівників. Але для початку не обов’язково бути досвідченим працівником, достатньо бути хорошою людиною.

Заступник керуючого завжди обізнаний у роботі магазину та знає, як вмотивувати працівників та розподілити обов’язки правильно. Він допоможе швидше познайомитися з колективом та задати правильного настрою на весь день. Це людина, яка завжди поруч і готова поділитись набутим досвідом.

Керуючий магазином – це лідер, який веде за собою. Керівник повинен бути прикладом для своїх підлеглих – працювати на результат. Одна із важливих рис керуючого – вміти вказувати як на недоліки роботи, так і на хороші результати працівника. Ця посада безумовно для тих, хто горить тим, що він робить та запалює цей вогонь у своїх працівниках.